محجوب و ایرج ندیمی خبر دادند:

رییس جمهور خواستار استرداد لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها شد

یزدفردا"علیرضا محجوب گفت: رییس جمهور نامه استرداد لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها را به رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم كرد.

وی گفت: اگر دولت برای استرداد مصر باشد در جلسه بعدی مجلس این مسئله را بررسی می‌كند.

علیرضا محجوب نماینده تهران در جمع خبرنگاران پارلمانی در حاشیه جلسه‌علنی امروز ماهیت لایحه هدفمندكردن یارانه‌ها را به ضرر دولت دانست و گفت: من با ماهیت این لایحه مخالف هستم، ماهیت این موضوع را به زیان فقرا می‌دانم، ماهیت این حركت را به زیان مملكت می‌دانم، ماهیت آن را به ضرر دولت می‌دانم و مجدداً تكرار می‌كنم كه دولت اگر بخواهد این لایحه را اجرا نماید زمین‌گیر خواهد شد.

نماینده تهران گفت: فقرا مفلس شده و طبقه متوسط محو می‌شود جامعه اعتدال خود را ازدست می‌دهد.

وی در خصوص پس گرفتن لایحه هدفمندكردن یارانه‌ها از سوی دولت گفت: روشن است كه این تشخیص به عهده رییس جمهور است.


ایرج ندیمی خبر داد

تقدیم نامه استرداد لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها به مجلس


ایرج ندیمی از تقدیم نامه استرداد لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها به هیات رییسه مجلس خبر داد.
 ایرج ندیمی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: نامه استرداد لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها امروز تقدیم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی شد.

ایرج ندیمی مشاور پارلمانی رییس جمهور همچنین در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، در مورد نامه رییس جمهور مبنی بر استرداد لایحه هدفمندكردن یارانه‌ها گفت: دولت قدرت مدیریتی خود را از جهت امكان عمل واجرا از دست می‌داد به همین دلیل اگر قرار است دولت به صورت بودجه‌ایی بیاورد نیازی به وجود لایحه نیست و در بودجه دیده می‌شود.

وی گفت: نامه استرداد لایحه هدفمندكردن یارانه‌ها به مجلس تقدیم شد مجلس راه دارد و می‌تواند آن را به كمیسیون ویژه برای كارسازی‌های احتمالی بازگرداند.

ندیمی تصریح كرد: دولت معتقد است اگر این لایحه را در بودجه سنواتی ببیند چرا باید قانون پنج ساله بنویسیم هر سال در قالب بودجه می‌آوریم مجلس هم تصویب نماید اگر قرار است دولت مدیریت كند باید اختیار بدهید.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا